بخواهی و دانش آموز نتورک باشی.
درصورتی که دلایل شکت را می خواهی بدانی بهتر است به ادامه مطالب یک سری بزنی اما من پیشنهاد میکنم فقط به دلیل موفقیت فکر کنی .
1- اهداف خود را نمی نویسند
2- به جای آموختن اصول کار نتورک مارکتینگ تمایل زیادی برای پذیرفتن مسئولیت حمایت از افراد دیگر را دارند.
3- در ابتدای کار آنها تمایل دارند حمایت کننده باشند تا اینکه به وسیله دیگران حمایت شوند .
4- تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند.
5- سازماندهی ندارند و میز کار آشفته و به هم ریخته دارند .
6- در حفظ مدارک و اسناد کوتاهی می کنند.
7- صرفاً تمایل به منفعت شخصی خود دارند.
8- به سادگی در دسترس نیستند و به سختی میتوان با آنها تماس گرفت.
9- پیغام ها ( کتبی و شفاهی ) و مکالمات ( تلفنی ) را به سرعت پاسخ نمی دهند.
10- درباره چگونگی موفقیت در نتورک مارکتینگ آگاه نیستند .
11- در تعیین قرارهای ملاقات نامنظم هستند و هیچ توضیحی هم برای آن ندارند.
12- مشتری های جدید (prospect) را پیگیری نمی کنند.
13- آن ها معمولاً در 90 روز نخست از کار خارج می شوند.
14- با مسائل و مشکلات کوچک دلسرد می شوند و حرکتشان کند می شود.
15- در مورد شرکت های دیگر بد گویی می کنند.
16- نتورک مارکتینگ را کاملاً جدی نگرفته اند.
17- اعتماد به نفسشان را از دست می دهند.
18- تنبلی کرده و می خواهند بدون زحمت مزد تلاش زیر مجموعه ها خود را بدست آورند.
19- نسخه های غیرحرفه ای، نامرتب و ضعیفی از اطلاعات موجود منتشر می کنند.
20- جزئیات و اطلاعات کامل مربوط به محصولات خود را نمی دانند.
21- به شکایات مشتری ها و زیرمجموعه ها رسیدگی نمی کنند.
22-زحمات زیرمجموعه های خود را به رسمیت نمی شناسند. و آنها را تحسین نمی کنند.
23-تجارت خود را روزانه انجام نمی دهند.
24-نسبت به درآمد سرشاخه خود بی میل و علاقه هستند.
25- از کمپانی، محصولات، فقدان حمایت از طرف سرشاخه و . عیب جویی می کنند.
26- در ازای تلاش های کمی که انجام می دهند، انتظارات بیجا دارند.
27- به جای آموختن اصول کار، بین اظهار نظرهای منفی مردم سردرگم می شوند.
28- بسیار کم حوصله هستند.
29- اطلاعات را سریعاً به زیر مجموعه ها انتقال نمی دهند.
30- بسیار شکایت می کنند و مانند کودکی غرغرو، نابالغ و بی تجربه رفتار می کنند.
31- بدون اینکه در یک شرکت به موفقیت دست یابند، به شرکت های دیگر می پیوندند.
32- درگیر کلمات هستند، هرمی، غیرقانونی و دیگر طرح ها
33- به جای اینکه تلاش کنند منتظر مائده آسمانی هستند.
34- تمایل برای پذیرفتن سرمایه گذاری در کار نظر کاتالوگ، Info pack ، آموزش و .... ندارند.
35- اصالتاً منفی هستند. نه .... یعنی فعلاً نه.
36- نمی توانند با تغییرات شرکت، خود را وفق دهند. انعطاف پذیری در تفکر ندارند.
37- اعتقاد به محصول ندارند و از آن استفاده نمی کنند فقط به خاطر پول در آن هستند.
38- به سادگی تحت تأثیر اظهار نظرهای فامیل، آشنایان و دوستان قرار می گیرند.
39- از مردم دوری می جویند.
40- انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند.
41- برای موفقیت برنامه ریزی نمی کنند بلکه برای شکست برنامه ریزی می کنند.
42- ظاهر غیرحرفه ای دارند.
43- همیشه معذرت خواهی فراوان می کنند.
44- فکر می کنند همه چیز را می دانند.
45- پیگیر آخرین اتفاقات این صنعت نیستند و آن را یادداشت و حفظ نمی کنند.
46- ظاهر نامناسب دارند و فاقد انرژی هستند.
47- برای انجام این تجارت تمام تلاششان را به کار نمی گیرند.
48- شایعات را باور می کنند، دنبال حقیقت نیستند و در هر برنامه ای زودباور هستند.
49- دروغ می گویند تا خوب به نظر برسند.
50- اساساً درک نکرده اند که اگر قرار است اتفاقی رخ دهد همه چیز به خود ما بر می گردد.