لوپرتیم در نتورک ابر تجارت کهکشان - 09197532378فقط پیام

سایتی برای آموزش و راهنمایی تیم لوپر در صنعت نتورک مارکتینگ ایران

لوپرتیم در نتورک ابر تجارت کهکشان - 09197532378فقط پیام

سایتی برای آموزش و راهنمایی تیم لوپر در صنعت نتورک مارکتینگ ایران

۵۰ دلیل برای شکست در نتورک و یک دلیل برای موفقیت

بخواهی و دانش آموز نتورک باشی. 

درصورتی که دلایل شکت را می خواهی بدانی بهتر است به ادامه مطالب یک سری بزنی اما من پیشنهاد میکنم فقط به دلیل موفقیت فکر کنی .

1-     اهداف خود را نمی نویسند 

2-    به جای آموختن اصول کار نتورک مارکتینگ تمایل زیادی برای پذیرفتن مسئولیت حمایت از افراد دیگر را دارند.

3-    در ابتدای کار آنها تمایل دارند حمایت کننده باشند تا اینکه به وسیله دیگران حمایت شوند .  

4-    تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند.

5-    سازماندهی ندارند و میز کار آشفته و به هم ریخته دارند .

6-    در حفظ مدارک و اسناد کوتاهی می کنند.  

7-    صرفاً تمایل به منفعت شخصی خود دارند. 

8-    به سادگی در دسترس نیستند و به سختی می­توان با آنها تماس گرفت.

9-    پیغام ها ( کتبی و شفاهی ) و مکالمات ( تلفنی ) را به سرعت پاسخ نمی دهند.

10-  درباره چگونگی موفقیت در نتورک مارکتینگ آگاه نیستند . 

11-  در تعیین قرارهای ملاقات نامنظم هستند و هیچ توضیحی هم برای آن ندارند.

12-  مشتری های جدید (prospect) را پیگیری نمی کنند.  

13- آن ها معمولاً در 90 روز نخست از کار خارج می شوند.

14- با مسائل و مشکلات کوچک دلسرد می شوند و حرکتشان کند می شود.

15- در مورد شرکت های دیگر بد گویی می کنند.  

16- نتورک مارکتینگ را کاملاً جدی نگرفته اند.

17- اعتماد به نفسشان را از دست می دهند.  

18- تنبلی کرده و می خواهند بدون زحمت مزد تلاش زیر مجموعه ها خود را بدست آورند.

19- نسخه های غیرحرفه ای، نامرتب و ضعیفی از اطلاعات موجود منتشر می کنند.

20- جزئیات و اطلاعات کامل مربوط به محصولات خود را نمی دانند.  

21- به شکایات مشتری ها و زیرمجموعه ها رسیدگی نمی کنند.

22-زحمات زیرمجموعه های خود را به رسمیت نمی شناسند. و آنها را تحسین نمی کنند.  

23-تجارت خود را روزانه انجام نمی دهند.

24-نسبت به درآمد سرشاخه خود بی میل و علاقه هستند.  

25- از کمپانی، محصولات، فقدان حمایت از طرف سرشاخه و . عیب جویی می کنند. 

26- در ازای تلاش های کمی که انجام می دهند، انتظارات بیجا دارند.

27- به جای آموختن اصول کار، بین اظهار نظرهای منفی مردم سردرگم می شوند.

28- بسیار کم حوصله هستند.  

29- اطلاعات را سریعاً به زیر مجموعه ها انتقال نمی دهند.

30- بسیار شکایت می کنند و مانند کودکی غرغرو، نابالغ و بی تجربه رفتار می کنند.  

31- بدون اینکه در یک شرکت به موفقیت دست یابند، به شرکت های دیگر می پیوندند.  

32- درگیر کلمات هستند، هرمی، غیرقانونی و دیگر طرح ها

33- به جای اینکه تلاش کنند منتظر مائده آسمانی هستند.

34- تمایل برای پذیرفتن سرمایه گذاری در کار نظر کاتالوگ، Info pack ، آموزش و .... ندارند.  

35- اصالتاً منفی هستند. نه .... یعنی فعلاً نه.

36- نمی توانند با تغییرات شرکت، خود را وفق دهند. انعطاف پذیری در تفکر ندارند.

37- اعتقاد به محصول ندارند و از آن استفاده نمی کنند فقط به خاطر پول در آن هستند.

38- به سادگی تحت تأثیر اظهار نظرهای فامیل، آشنایان و دوستان قرار می گیرند.  

39-  از مردم دوری می جویند.

40- انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند. 

41- برای موفقیت برنامه ریزی نمی کنند بلکه برای شکست برنامه ریزی می کنند.

42- ظاهر غیرحرفه ای دارند.

43- همیشه معذرت خواهی فراوان می کنند.

44- فکر می کنند همه چیز را می دانند.

45- پیگیر آخرین اتفاقات این صنعت نیستند و آن را یادداشت و حفظ نمی کنند.

46- ظاهر نامناسب دارند و فاقد انرژی هستند.

47- برای انجام این تجارت تمام تلاششان را به کار نمی گیرند.

48- شایعات را باور می کنند، دنبال حقیقت نیستند و در هر برنامه ای زودباور هستند.

49- دروغ می گویند تا خوب به نظر برسند.

50- اساساً درک نکرده اند که اگر قرار است اتفاقی رخ دهد همه چیز به خود ما بر می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد