لوپرتیم در نتورک ابر تجارت کهکشان - 09197532378فقط پیام

سایتی برای آموزش و راهنمایی تیم لوپر در صنعت نتورک مارکتینگ ایران

لوپرتیم در نتورک ابر تجارت کهکشان - 09197532378فقط پیام

سایتی برای آموزش و راهنمایی تیم لوپر در صنعت نتورک مارکتینگ ایران

راستی کجایند آن نامداران بزرگ

دوستان تا حالا شده به این فکر کنید که نتورکر های بزرگ قدیمی که یه مدت خیلی طولانی اسمشون رو از تلوزیون های ایران هم میشنیدیم الان کجا هستند ؟ 

یادم میاد آخرین ویژن امین فومنی این بود که توی تلوزیون ایران همرو فالو کنه !!!! که بهش رسید  

یادم میاد آخرین ویژن داریوش سیر این بود که مادرشو با پدرش بفرسته مکه که فرستاد  

یادم میاد حسین غفوریان ویژن زده بود که ایران و جهان رو بعد از تهران بگیره که اینکار کزد و الان هم داره پورسانت میشه !!! 

یادم میاد امیر نعمتی یه روزایی می گفت که تمام  ویژنم اینکه یدونه کمربند برای پدرم بخرم ..... 

یادم میاد که سعید آذری می گفت برای دختر کوچولوم که خدا حفظش کنه زندگی خوبی تامین کنم  

یادم میاد که هومن می گفت ......مادر ....مادر .....مادر ......... 

محمد شاکری می گفت پدر .......  

سجاد صفری می گفت من می خوام برم انگلیس برای تحصیل .......

---------------------------------------------------- 

راستی الان کجا هستند این بزرگان نتورک ایران ؟ 

راستی به این فکر کردید که در 11 سال گذشته چقدر ایران نتورکر حرفه ای به دنیا معرفی کرده  

آیا الهام دریک رو میشناسید که امسال نتورکر برتر شد حتی از جان میلتون فاک و رندی هم بالاتر زد و ایرانی بود ؟ 

-------------------------------------------------- 

مشتی نتورک از همه این آدمهای بزرگ رسیده به توی به درد نخور !!!! 

رسیده به تو اونوقت تو توی ورودیت گیر کردی !!!! نه داداش خودتو ....کردی ...... 

یه لحظه می تونی به این فکر کنی که 2 سال دیگه اسم تورو توی وبلاگی بنویسند که اصلا خبری از تو نیست !!!! 

آره دادا باید یکم خودتو بشناسی و اسمت برات ارزش داشته باشه . 

دلم میخواد یه روزی بیاد و ببینی که همه اون کسایی که بالا بهت گفتم رو توی تیم خود من ببینیشون !!! 

شاید فکر کنی دارم چرت می گم اما نشه اون روزی که ببینی خودتم دوباره توی تیم من لوپر خرید زدی و داری با من کار می کنی .....مشتی آموزشهای تیم منو دیدی داری حرف میزنی ؟ 

نه که ندیدی .... 

یه خبر بهت بدم دندونات بریزه !!!! 

یکی از اونهایی که اون بالا اسمشو بردم الان توی تیمه منه و اونکی هم که داره خریدشو میزنه و هنوز نیامده ویژن اینو داره که روزی 3 تا خرید توی تیمش برای شروع بخوره و بعد از اون یکی هم خود من هستم که توی تیم خودم هستم ...حالا تو حی بشین و به این فکر کن که ورودیمو چیکار کنم !!!!! برو بابا مشتی من رفتم .

محصولات ابر تجارت

قابل توجه همکاران و افرادی که تازه می خواهند وارد سیستم بازاریابی ابرتجارت کهکشان شوند  

باید خاطر نشان کنم که محصولات ابر تجارت کهکشان بصورت روزانه تغییر می کند و هر محصول به تعداد محدود وجود دارد درصورتی که شما قصد خرید این محصولات را دارید هر روز به سایت سر بزنید تا محصولات روز را مشاهده کنید .

شادی

شادی آدما کاملا دست خودشونه فقط کافیه از خاک بر سر ترین لحظات زندگیشون برداشت مثبت کنند.

بیز

بالاخره ماروهم بردنند نتورک بیز رو دیدیم  

خدارو شاکر هستم که در نتورک ابر تجارت کهکشان حضور دارم  

خدارو شاکر هستم که در قدرت کامل و عاری از کاستی در نتورک ابر تجارت کهکشان هستم . 

قصد تخریب نتورک خاصی را نداریم اما ناراحت می شویم می بینیم دوستان ما مارا رها کردنند و وارد این نتورک شدند در حالی که پلنی بسیار ضعیف تر از ابر تجارت دارد و نحوه پورسانت دهی و همچنین محصولات از نتورک ابر تجارت به مراتب ضعیف تر است . 

پلنی که تحویل آنی ندارد ...البته بعید می دانم به این صورت باشد . 

پلنی که دارای محصولی است که از بازار ارزانتر نیست . 

پلنی که سود آوری ندارد و تماما ضرر است . 

شاید بتوان به این دوست عزیزمان که لگ شرکت ابر تجارت هم بود دست مریضات  گفت ..... 

راستی اکانت شما در نتورک ابر تجارت بلاک شده است .....شب شما بخیر . 

از این به بعد بصورت تعصبی در مورد ابر تجارت صحبت نخواهد شد .

فقط ببین

دیروز یکی از لیدرهای قدیمی کمپانی شگفت انگیز کوئست که فیلد شده بود !!! و در کمپانی عزیزمان در حال فعالیت است را دیدم که بازهم نتورک خود را عوض کرده بود و در کمپانی بسیار قدرتمند!!! بیز مشغول شده بود ....... 

فکر می کنید چرا یک نفر اینقدر نتورک عوض می کند ......؟ 

به او گفتم تفنگت را عوض نکن تو جسارت کشتن را نداری ....... 

شما چطور جسارت دارید روی اصول نتورک باشید و در یک نتورک ثابت قدم باشید و رشد کنید ؟ 

فکر می کنید با عوض کردن یک نتورک چه اتفاقی رخ می دهد ؟ 

انسانهای ضعیف به دنبال راحتی در نتورک هستند ......شما چطور ؟ 

به نظر بنده حقیر نگهداری از سازمان در یک شرکت معتبر کار بسیار پیچیده و سختی نیست ...فقط کافیست چسارتش را در خود پیدا کنید .